تور هوایی دبی از تهران نوروز 1403

خدمات ویژه :

  • پرواز با ایرلاین ماهان
  • ویزا توریستی
  • ترنسفر فرودگاهی

سفر به دبی

شهر بزرگ و مدرنی که در قلب خاورمیانه واقع شده، تجربه‌ای منحصربه‌فرد است. با آرامش و لوکسی که در هتل‌های خیره‌کننده و برج‌های بلند دبی وجود دارد، شما می‌توانید از تمام امکانات و خدمات لاکچری بهره‌برده و لحظاتی را در آسایش تمام کنید.

در دبی، می‌توانید به برج خلیفه، برجی عملاً به فضایی آسمانی نزدیک، صعود کنید و از دید پانورامای شهر لذت ببرید. همچنین، بازدید از جزیره نخل جمیرا و فروشگاه‌های لوکس و مجموعه‌های خرید مانند دبی مال و امارات مال، فرصتی استثنایی برای تجربه خرید لوکس و مارک‌های معروف.

در دبی همچنین می‌توانید به صحراهای درهمان و سفرهایی با جیپ در بیابان بپردازید و از تجربه سفر در بیابان و فعالیت‌هایی مانند سافاری خرما و سواری بر دوبی‌ها لذت ببرید. همچنین، شما می‌توانید به بازارهای محلی دبی مانند بازار طلا و بازار قدیمی دبی

دبی شهری است که پر از جاذبه‌ها و فعالیت‌های دیدنی است. در زیر بهترین مکان‌ها و فعالیت‌هایی که در سفر به دبی می‌توانید تجربه کنید را ذکر می‌کنم:

  1. برج خلیفه: صعود به برج خلیفه، بلندترین برج جهان، به شما امکان می‌دهد تا دید بی‌نظیری از بالا به شهر دبی را تجربه کنید.
  2. جزیره نخل جمیرا: بازدید از جزیره‌ای که شکل یک نخل دارد و در آن هتل‌های لوکس، رستوران‌های معروف و فروشگاه‌های برتر قرار دارند.
  3. سفر به بیابان: تجربه سفر در بیابان دبی را با سافاری خرما، سواری بر دوبی‌ها و تجربه اسکی باورنکردنی در رمال‌های شنی تجربه کنید.
  4. دهانه کریک: بازدید از دهانه کریک، یک خلیج طبیعی و آرامش بخش با آبی بسیار صاف و خلاب.
  5. بازار طلا: در بازار طلا دبی، به خرید طلا و جواهرات معروف دبی بپردازید و از تنوع و زیبایی آن‌ها لذت ببرید.
  6. دبی مال و امار